Waar dient een wederverkoper van relatiegeschenken voor?

Article geplaatst op 16/10/2007 door Doc Logo + in de rubriek : Branche onderzoek


Heeft u echt een wederverkoper nodig om uw relatiegeschenken en premiums te kopen ?

Of kunt u beter en goedkoper direct op Internet of bij een catalogusgroothandel inkopen?


Op Internet zijn er vele websites waar ik mijn relatiegeschenken zonder de bemiddelaar van een gespecialiseerde weerverkoper direct kan bestellen. Ook krijg ik regelmatig een grote catalogus over de post. Alles staat erin, foto’s, prijzen en levertijden. Is het dan werkelijk nodig via een wederverkoper in de regio mijn premiums te kopen ?
Een ervaren kleinhandelaar van premiums en relatiegeschenken zal in staat zijn om antwoorden op vragen te geven, en vooral de antwoorden op die vragen die u niet zou denken te stellen. De wederverkoper is in staat om samen met u te bepalen welk resultaat u kunt verwachten van een actie en kan U daarmee reeds veel geld besparen. Hieronder vindt u 9 goede redenen om de diensten van een wederverkoper te gebruiken :

1. Een goede wederverkoper van premiums & gifts gaat verder dan het eenvoudigweg verkopen van de producten. Het is geen toeval dat sommige reclameacties een succes zijn. Om uw doel te bereiken, moet een actie met relatiegeschenken of premiums op nauwkeurige wijze worden voorbereid, met een scherp oog op de doelgroep, de kosten en natuurlijk het uiteindelijke doel. U kunt dus zeker zelf direct de artikelen kopen maar een ervaren wederverkoper zal u kunnen helpen om problemen op te lossen, een actie te bouwen en resultaten te verkrijgen.

2. Een echte wederverkoper heeft dankzij zijn ervaring en documentatie een brede resource om het product te vinden dat precies bij de actie van zijn klant past. Ja, u kunt op internet reclame muismatjes vinden en kopen, maar een wederverkoper kent vele muismatten fabrikanten. Iedere fabrikant heeft andere drukmethodes, gebruikt ander materiaal en maakt muismatjes in verschillende afmetingen. Hij kent de fabrikanten uit ervaring, de betrouwbaarheid van hun kwaliteit en hun levertijden. Heeft u werkelijk geld bespaard wanneer uw bestelling te laat wordt geleverd, als de indruk vaag is en als de hoeken van het muismatje na drie weken al krullen? De wederverkoper zal U, door zijn ervaring, deze problemen kunnen vermijden.

3. Een wederverkoper van relatiegeschenken bezoekt beurzen, hij ontvangt regelmatig bezoek van vertegenwoordigers die hem op de hoogte houden over tendenses en nieuwigheden van de markt. Een wederverkoper kan dus creativiteit, innovatie en verbeeldingskracht aan uw programma toevoegen teneinde u te helpen om uw doelstellingen te verwezenlijken. Vele websites, en catalogistes, tonen u de producten die zij willen verkopen, vaak omdat ze voorraad hebben. Een gekwalificeerde wederverkoper aan wie u zich richt voor uw actie zal u begeleiden om het product te vinden die precies bij uw actie past. En, de wederverkoper kan u stalen tonen die u kunt bekijken en testen.

4. De wederverkoper van relatiegeschenken is meer dan een salesman. Zeer waarschijnlijk zult u meerdere keren in uw loopbaan promotionele artikelen kopen. Wanneer uw onderneming de diensten van een wederverkoper gebruikt zal hij het waarschijnlijk blijven doen gedurende vele jaren. Op deze wijze kent de wederverkoper uw onderneming, uw behoeften en uw doelstellingen. Dus wanneer hij op een beurs zoals de PSI in Düsseldorf een nieuwe premium of gift ziet zal hij gelijk aan u denken en zal hij u deze nieuwigheid voorstellen voordat uw concurrent het kent.

5. De wederverkoper van relatiegeschenken verleend u een gepersonaliseerde dienst. Wanneer u in zijn showroom komt zal hij een selectie van producten voorleggen die overeen komt met uw actie. Wanneer u beroep doet op een wederverkoper, zal zijn selectie van producten bepaald zijn door de reclameactie die u wilt voeren. Een selectie die verrijkt is met de ervaring en de creativiteit van de wederverkoper. Op een website bent u een klant zonder gezicht en zonder naam. Bij een wederverkoper, bent u een klant met de producten die een dienst ontvangt. Wanneer u op een website bestelt, wie zal uw bestelling en de zo belangrijke levertijd volgen?

6. Een wederverkoper kan u een deskundig advies geven over hoe een promotioneel artikel bedrukt moet worden. Het is niet alles om de leuke sleutelhanger te vinden die bij uw promotie past, maar ook moet u weten met welke methode het logo op het artikel gedrukt moet worden. Zal uw logo goed zichtbaar en leesbaar zijn ? Zal het in de goede kleur gedrukt worden ? Is er een witte onderlaag nodig, moet het een zeefdruk zijn, een tampondruk of een simpele sticker? Zal de opdruk er niet na een paar dagen afgaan ?

7. Een wederverkoper met ervaring kan op lange termijn geld laten verdienen. Vaak zijn de kosten van clichés, verpakking en vervoer niet in bij de prijs vermeld. Een wederverkoper zal met nauwkeurigheid de begroting van de actie weten te berekenen.

8. Een wederverkoper zal er voor zorgen dat uw logo netjes wordt gedrukt. Indien u bijvoorbeeld een borduursel op een T-shirt wilt laten maken. Hoe waarborgt u dat het borduurwerk, precies met de goede kleuren gedaan zal worden ? Een ervaren wederverkoper zal zorgen dat de drukker een goed kwaliteit bestand krijgt om het logo te drukken, hij zal op lettertypes, formaten en andere belangrijke factoren toezien.

9. De wederverkoper van premiums en gifts is een deskundige op zijn gebied. Wanneer u ziek bent, gaat u naar de huisarts want hij is gespecialiseerd en heeft ervaring om u te helpen. Een wederverkoper zal u zijn know-how en zijn kennis van de markt ter beschikking stellen om uw actie tezamen tot een succes te maken.

Continuez votre lecture : ,

Dit produkt of artikel vindt u interessant?

Presentation

Op dit blog vindt U informatie over de gift, premium en relatiegeschenken markt. U zoekt een specifiek artikel of U heeft een interessant informatie voor de markt, neem dan contact met ons op. Dit Blog is geïnitieerd door de Horizon Groep in Spanje. Met vriendelijke groet Doc Logo +

Partners

Zoeken

Zoeken naar markt of produkt informatie in de 592 Artikelen op het blog

Partners

Partners

Teken in voor onze nieuwsbrief

Ontvang de nieuwsbrief, meer dan 30 000 inschrijvingen de newsletter RSS