3 promotie artikelen trends die u zou moeten volgen

Article geplaatst op 05/09/2010 door gilles in de rubriek : Case studies, Premiums gebruiken ?, Sissende produkten

Hoe haal je het beste rendement uit een promotioneel product? Dit is de vraag die alle marketing managers zich afvragen. Waar begin je en waar moet je op letten? Wij selecteerden 3 trends die dit najaar essentieel zijn in de aanschaf van een relatiegeschenk of promotieproduct.

Volg trends op een juiste wijze.

Negeer geen trends en hypes als het gaat om de aanschaf van een promotioneel product. Dit geldt ook voor klassieke merken. Elk jaar dezelfde gegraveerde Waterman vulpen bestellen kan op termijn averechts werken. Mensen schrijven steeds minder met een vulpen. Een balpen of fineliner bestellen van een actueler type Waterman pen past beter bij deze tijd en geeft nog steeds de klassieke uistraling waar u naar zocht. Als relatiegeschenken aankoper is het van belang dat u rekening houdt met seizoens- en modetrends. Verwaarloos dit element niet, relatiegeschenken handelaren zijn over het algemeen geen trend setters maa trendvolgers. Ze verkopen simpelweg het assortiment dat hun fabrikant dat meestal niet uitblinkt in originaliteit (dan weet u meteen waarom al die relatiegeschenken gidsen er hetzelfde uitzien).

3 trends waar u momenteel rekening mee dient te houden

Groen: eco vriendelijke promotie producten die zijn gemaakt van biologish afbreekbare materialen doen het goed. Mensen zijn zich steeds meer milieu bewust en verwachten dat u als bedrijf uw verantwoordelijkheid neemt om uw steentje bij te dragen. Goedkope milieu onvriendelijke promotieproducten voldoen in ieder geval niet aan dat verwachtings patroon. Hoogste tijd dat u zich daar verre van houdt.

Kleuren zijn ook belangrijk. Opvallende kleuren zijn momenteel belangrijk. Kleuren zoals paars, roze, geel en blauw zijn gewild. Daarnaast is er meer vraag naar promotionele producten in de kleur van het bedrijf. Veel zogenaamde PMS producten (producten met een kleur die exact overeenkomt met de PMS kleurwaarde van uw logo of huisstijl) zijn tegenwoordig beschikbaar in lagere aantallen tegen voordelige prijzen. Waarom zou u een standaar promotieproduct bestellen met uw logo erop gedrukt als u het product in uw eigen huisstijl kunt ontwerpen?

Promotieproduct met een functie: goedkope weggevertjes zonder functie kunnen echt niet meer. Effectieve promotieproducten hebben een nuttige functie die de gebruiker waardeert. Uw klant verwacht geen t-shirt met logo, uw klant verwacht een t-shirt met reflecterende randen (makkelijk voor in het verkeer of tijdens het hardlopen). Een baseball cap is leuk maar een lichtgewicht petje dat gebruikt kan worden voor sport- of outdoor activiteiten is natuurlijk veel handiger.

Kortom: een nuttig geschenk in uw eigen huisstijl kleur of een van de trendkleuren van dit moment dat het milieu niet belast is hetgeen waar u naar zou kunnen zoeken.

Budget

Ecoproducten zijn op dit moment helaas wat duurder dan gewone relatiegeschenken. Een product in uw eigen huisstijl laten maken is financieel aantrekkelijk maar nog altijd duurder dan een product van de plank.

Kijk echter niet alleen naar de aantallen maar naar de kwaliteit. Geef liever iets goeds dat de spijker op z’n kop raakt dan een massa weggever dat de verkeerde merk boodschap afgeeft en dat binnen een aantal dagen met het vuilnis mee gegeven wordt.

Bij Zintuig.nl vindt iedereen een geschikt relatiegeschenk.

Continuez votre lecture :

Dit produkt of artikel vindt u interessant?

Presentation

Op dit blog vindt U informatie over de gift, premium en relatiegeschenken markt. U zoekt een specifiek artikel of U heeft een interessant informatie voor de markt, neem dan contact met ons op. Dit Blog is geïnitieerd door de Horizon Groep in Spanje. Met vriendelijke groet Doc Logo +

Partners

Zoeken

Zoeken naar markt of produkt informatie in de 594 Artikelen op het blog

Partners

Partners

Teken in voor onze nieuwsbrief

Ontvang de nieuwsbrief, meer dan 30 000 inschrijvingen de newsletter RSS